GARANCIális információk

 

A fogyasztót megillető szavatossági és jótállási jogokról az alábbi linken tájékozódhat:


KAPUMOZGATÓ TERMÉKEK 

Vásárláskor minden általunk forgalmazott kapumozgató berendezéshez beüzemelési bizonylatot és számlát, valamint gyártó (importőr) által kibocsátott garanciajegyet mellékelünk. Beninca típusú termékeknél a garanciajegy maga a számla.

Garancia igényét, a garancia jeggyel, beüzemelési bizonylattal és a termék átvételekor kapott fizetési bizonylat (számla) egyidejű bemutatásával érvényesítheti. Kérjük a termék kézhezvételekor győződjön meg a dokumentumok meglétéről. 

A kapumozgató termékekre 2 év garanciát vállalunk Motorline és Beninca gyártmányú termékek esetén.
A motorokat minden esetben szakembernek kell telepítenie és beszerelnie, ez a garancia alapfeltétele!
A telepítésről és a beszerelésről kérjen bizonylatot a szerelőtől (számla vagy garancia jegy), a beüzemelő nevével és telefonszámával és kérje meg, hogy az általunk küldött beüzemelési bizonylatot igazolja le. A garancia érvényesítésekor, ezeket is feltétlenül mellékelje cégünknek! 
A beüzemelésért, a megfelelő beállításért (pl. távolságok, nyomaték állítás stb.) és  maga az üzembe helyező felel, ezért Önnek is érdeke, hogy szakszerű telepítést válasszon. Cégünk nem vállal felelőséget a szakszerűtlen beüzemelésből eredő károkért! 


Teendők 2 éven TÚLI kapumotorok meghibásodása esetén

Garancia lejárta után, keresse ügyfélszolgálatunkat.

A vásárlót egyenesen a szakszervízbe irányítjuk a további javításokban ott segítenek, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.


Teendők 2 éven BELÜLI kapumotorok meghibásodása esetén

A garanciális idő alatti meghibásodás esetén kérjük, hogy keresse ügyfélszolgálatunkat.
A termék pontos hiba leírását, a vásárlás napját, számla másolatot és beüzemelési bizonylatot / garancia levelet kérjük, hogy küldje el nekünk emailben az info (kukac) rollergate.hu címre. Ezt követően a hiba pontos ismeretében felvesszük Önnel a kapcsolatot. A hibás terméket kérjük, hogy juttassa el az általunk megadott gyártói szakszervízbe, melyet emailben megküldünk Önöknek.

A termék bevizsgálását és javítását minden esetben a márka szervíz végzi. Amennyiben a termék meghibásodása nem tartozik a garanciális esetek közé, úgy árajánlatot adunk a javításra. A termékre vonatkozó jótállási igény érvényesítését kizárja, amennyiben a hibát nem rendeltetésszerű használat, átalakítás, szakszerűtlen telepítés, túlterhelés, helytelen tárolás, elemi kár okozta, vagy a hiba oka más módon a vásárlás után keletkezett. A jótálás alatt javításra leadott termék esetén a szerviz a javítást 15 napon belül elvégzi. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a vásárlónak a javítás idejére cserekészüléket biztosít. Ilyen esetekben a javítási idő 30 napra hosszabbodik. Amennyiben a javítás 30 napon belül sem lehetséges, akkor a vásárlónak jogában áll azonos, vagy paramétereiben megegyező típusra való cserét kérnie. Minden esetben a Magyarországon érvényben lévő joszabályok a mérvadóak. A garancia alapfeltétele a szakember által végzett telepítés és üzembehelyezés, ezért szereléskor kérjen róla bizonylatot, mert a garanciális időn belüli meghibásodás esetén, ezt minden esetben kérni fogja a szervíz.


Javítási díjak

A kapumozgató motorok jótállási idő letelte után, illetve a nem garanciális meghibásodásoknál 5.000Ft + ÁFA óradíjat számolunk fel javítási díjként. A díj nem tartalmazza a meghibásodott alkatrész(ek) anyagköltségét és a szállítást. Különleges esetekben helyszíni kiszállást is közvetítünk, melynek díja 220Ft/km + a szervíz óradíj + Áfa.


VASALATOK, ZÁRAK, GÖRGŐK, SÍNEK ÉS EGYÉB TERMÉKEK

A felszerelt és használatban lévő kapualkatrészek (vasalatok, sínek, görgők, zárak stb.) esetén a nem megfelelő beépítés és telepítésből eredő hibákért, nem tudunk felelősséget és garanciát vállalni. A termék átvételekor kérjük győződjön meg a minőségi állapotáról. A szerelést végző szakembertől kérjen garanciát a beépítésre és a hibátlan működésre.


ÚSZÓKAPU SZETTEK, TOLÓKAPU SZETTEK, SZÁRNYASKAPU SZETTEK

A kapu szettek esetén (vasalatok, sínek, görgők) a nem megfelelő, szakszerűtlen beépítésért és telepítésből eredő hibákért, nem tudunk felelősséget és garanciát vállalni, a termékeket cserélni nem áll módunkban (pl. a helytelenül beállított kapu esetén a fél oldalasan elkopott görgő, kinyílt C-profilok, egyéb szerelési problémákból eredő hibák, stb). Kérjen a telepítőtől garanciát a szerelésre és a termék átvételekor győződjön meg a minőségi állapotáról !


Még nem regisztrált?  Regisztráció
Bejelentkezés
OK
A weboldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák.